Столиця представила проекти державно-приватного партнерства в Анкарі
Проекти державно-приватного партнерства міста Києва з підвищення безпеки дорожнього руху та вдосконалення паркувального простору представили в Анкарі (Турецька Республіка). Презентація відбулась під час Другого засідання українсько-турецької робочої групи з питань державно-приватного партнерства.
Проекти із застосуванням механізму державно-приватного партнерства, що наразі опрацьовуються у столиці, представила директор Департаменту економіки та інвестицій КМДА Наталія Мельник.
«Сучасний Київ як найбільший діловий мегаполіс України та центр тяжіння для п’ятисот тисяч осіб щоденних внутрішніх трудових мігрантів постійно стикається із типовими для великих міст проблемами завантаженості доріг та безпеки дорожнього руху. Тому проекти у цій сфері для міста є актуальними», – сказала під час виступу директор Департаменту економіки та інвестицій Наталія Мельник.
«Наразі у Києві вжито превентивних заходів з метою попередження дорожньо-транспортних пригод на дорогах міста. Але цього недостатньо. Безпечні дороги – це, передовсім, дотримання культури поведінки учасників дорожнього руху», – зауважила вона.
Так, наразі у столиці готується до реалізації проект щодо створення системи фіксації порушень правил дорожнього руху в автоматичному режимі. За попередніми підрахунками, його впровадження дозволить скоротити кількість дорожньо-транспортних пригод в місті на 25% до 2025 року, а кількість травмованих і загиблих – на 24%. На основі аналізу зібраної системою інформації, міська влада зможе ефективніше планувати більш безпечне та комфортне міське середовище. Разом із тим, реалізація проекту сприятиме скороченню впливу людського фактору у виявленні порушень правил дорожнього руху та суттєво зменшить можливості для корупційних дій.
Крім того, у Департаменті економіки та інвестицій КМДА вивчається ініціатива, яка дозволить вирішити проблеми організації паркувального простору міста Києва. Вона передбачає створення наземних автоматичних багатоярусних паркінгів, що дасть місту тисячу додаткових паркомісць.
«Реалізація даних проектів не буде швидкою. Проте застосування механізму державно-приватного партнерства є вигідним для і міста, і для приватного партнера. Визначальним є те, що відшкодування коштів інвестора у створення об’єкта відбувається лише після того, як цей об’єкт введено в експлуатацію та шляхом його використання починають надаватися відповідні послуги», – зазначила Наталія Мельник.
Вона повідомила, що за результатами консультацій з Європейською економічною комісією ООН з метою розвитку механізму державно-приватного партнерства в місті Києві і в Україні загалом опрацьовується можливість створення Міжнародного центру компетенції з державно-приватного партнерства при КМДА.
«Попередньо центр спеціалізуватиметься на поширенні передового досвіду в галузі електронного урядування, інформаційної безпеки та відповідальності», – також повідомила Наталія Мельник та висловила слова подяки за підтримку з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі, яке є провідником у впровадженні механізмів ДПП в Україні.