Як звернутися
Розгляд звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян»
Подати звернення можна:
- особисто, в приміщенні Київської міської державної адміністрації за адресою: вул. Хрещатик, 36, в пн-чт із 9:00 до 17:45, у пт із 9:00 до 16:30 (для виклику співробітника зателефонуйте за номером (044) 202-72-78);
- електронною поштою: [email protected], [email protected].
- поштою на адресу: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Для зручності опрацювання просимо заповнити форму, яка складена, з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян». До заповненої форми прикладаються усі необхідні копії документів.
ВАЖЛИВО
Звернення без зазначення авторства та місця проживання автора визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
Звертаємо Вашу увагу, що у зв’язку із здійсненням заходів правового режиму воєнного стану можлива тимчасова затримка в розгляді окремих звернень громадян.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.