Головна  →  Новини  →  16 квітня 2021

Святошинський район – лідер рейтингу за рівнем виконання звернень громадян у березні 2021 року

Святошинський район – лідер рейтингу за рівнем виконання звернень громадян у березні 2021 року

У березні 2021 року найвищий рівень виконання звернень громадян з питань життєдіяльності району, житлово-комунального господарства та щодо забезпечення благоустрою міста зафіксовано у Святошинському районі столиці. Такі показники забезпечили йому друге місце в загальному рейтингу за результатами діяльності райдержадміністрацій в місті Києві за січень-березень поточного року. Про це повідомляє Департамент економіки та інвестицій КМДА.

Загалом найвищий сумарний бал за оцінюваними показниками має Оболонський район, в якому, зокрема, за вказаний період освоєно найбільше видатків на капітальні вкладення та капітальні ремонти за рахунок коштів бюджету Києва, зафіксовано найбільшу кількість локацій відновленого благоустрою в місцях аварійних розриттів та найвищі темпи зростання власних надходжень бюджетних установ спеціального фонду бюджету міста Києва. Трійку лідерів замикає Дніпровський район.

Протягом січня-березня 2021 року організовано та проведено 440 ярмарків. Реалізація продукції на ярмарках, за оперативними даними, здійснювалась через 16,8 тис. торгових об’єктів. Так, у березні 2021 року всі районні в місті Києві державні адміністрації, крім Шевченківської, організували та провели ярмарки на високому рівні.

За показником щодо забезпечення надійної та безпечної експлуатації ліфтів найкращі результати мають Святошинський, Шевченківський та Печерський райони.

За рівнем охоплення профілактичними щепленнями населення лідерами є Печерський, Дніпровський та Голосіївський райони. Натомість найбільше декларацій про вибір лікаря первинної ланки закладів охорони здоров’я уклали мешканці Дарницького та Шевченківського районів столиці.

Рейтингування райдержадміністрацій здійснюється з метою виявлення проблемних питань забезпечення життєдіяльності в м. Києві районними органами виконавчої влади та прийняття оперативних управлінських рішень для їх розв’язання проводиться за окремими показниками на підставі відомостей структурних підрозділів КМДА та КБУ «Контактний центр міста Києва».

За січень березень 2020 року оцінювання здійснювалося за 10 показниками з 21. Рейтингування не здійснювалося за 11 показниками: 5 щоквартальними (данні за показниками надаються із затримкою на місяць), 4 щопіврічними та 2 щомісячними (через введення карантинних обмежень щодо проведення масових заходів та відвідування державних установ).

 

Перейти до спискуВерсiя для друку

 

КНДУ «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста»